ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Wednesday, October 31, 2012

Dapat Kerja...hehehe


Assalamualaikum..
Selamat Pagi semua kawan2 blog...

Alhamdulillah rasa gembira hari ini
Permulaan hari dalam bulan November
Hari pertama bekerja untuk diri aku
hehehehe...

Sekarang ni aku ada kat kluang
dapat kerja sementara
kazen aku yang rekmen kan
kerjanya sungguh mudah alhamdulillah
tapi tak payah la tahu kerja apa yer
coz kerja nya biasa2 je..
syukurlah.. =)

Yang kelakarnya mak aku menangis semalam
sebabnya aku dapat kerja
dan aku kena duduk kluang
mak rasa sunyi tak ada kawan kat rumah
kecian mak..huhuhuhu

Tapi ayah aku kata "sampai bila akak nak duduk bawah ketiak mak?"
hehehehe
akak dah besar kena la keluar cari kerja
nanti akak kena kahwin jugak dan tinggalkan mereka berdua..
aduhhh sedeynya.. =(

Nevermind la..
Nanti kalau ada rezeki aku dapat la kerja yang dekat dengan rumah
so aku boleh stay rumah je

Okay...jumpa d'next entry... =P

4 comments:

  1. tahniah2x!!selamat menempuh kehidupan baru dan kerjaya baru..gud luck

    ReplyDelete
  2. tahniah masyi..mestilah mak sedih,sbb berjauhan dgn anaknya.

    ReplyDelete