ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Monday, November 29, 2010

Assalamualaikum

assalamualaikum,,
sekali lagi meluangkan masa dengan BLOG,,
xabis2 mengadap benda ni je,,
walaupun kejap lagi aku akan lupekan dia,,
hahahaha~~~

dulu alkisah aku ada blog,,
tapi bile tiap kali aku melupekan cara nak sign in,,
pastinya aku akan tinggalkan dia macam tu je,,
jahat ke ek???
hehehe~~~

dan untuk sekian kalinya,,
aku create blog ni untuk menjadi peneman aku,,
di kala aku perlukan sesuatu sandaran,,
menjadi kawan & sahabat,,
menjadi teman & rakan,,
dalam aku meluahkan sesuatu,,

blog kali ini akan aku manfaatkan dengan sebaiknya,,
jangan lupa lagi email @ pasword @ apa saja,,
yang boleh menghalang aku membukanya,,
hehehehe~~

sayonara untuk sesiapa yang bakal mengunjungi laman ini,,
moga manfaatnya kita kongsi bersama,,
insyaAllah~~~

1 comment: