ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Wednesday, April 6, 2011

mimpi

Assalamualaikum & salam sejahtera,
hari ni aku nak bercerita mengenai MIMPI,

sejak 2 3 arini aku mengalami mimpi yang buruk,
aritu aku mimpi aku berenang dalam sungai yang dalam,
kemudian xsedar ada ular besar datang,
macam ular sawa je,
aku cuba naik ke jambatan tapi xboleh,
aku pun terus tahan nafas & masuk ke dalam air,
ular tu nak gigit aku tapi xboleh,
lama jugak la aku bertahan dalam air tu, 
akhirnya ular tu lari pergi kemana entah,
dan aku cepat2 naik ke jambatan,
then datanglah beberapa orang untuk selamatkan aku,

mimpi petang ni pulak mimpi dilanda tsunami,
takut sangat sebab aku melihatnya di depan mata aku sendiri,
masa tu aku dengan ayah aku,
dia yang tenangkan aku,
waktu tu aku menangis ketakutan,
xlama tu aku terjaga,
 mungkin aku teringatkan video tsunami yang aku tengok dgn kak nad malam tadi kot,
sebab tu terbawa2 dalam mimpi,

ya Allah,
bila aku melihat mimpi2 yang menakutkan ni aku jadi xtenang,
walaupun hanya mimpi tapi jiwaku sangat takut,
ya Allah... andai ini petunjukMu aku redha & berlindung kepadaMu,
jauhkanlah aku dari malapetaka yang Maha Dahsyat,
apa pun yang berlaku sama ada itu permainan syaitan @ petunjuk Allah,
aku hanya berserah kepada Yang Maha Kuasa...

No comments:

Post a Comment