ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Friday, April 1, 2011

i feel bad

selamat sejahtera semua
mahu meluahkan sesuatu

arrggghhhh..!!!!
maafkan aku kawan2
kawan2 FR aku

bukan niat nak menjauhkan diri
bukan niat nak putuskan hubungan

namun setelah sekian lama menyepi
khabar member sendiri dah xambil peduli

sehinggakan pemergian ayahanda Amalina x aku ketahui
sedihnya...............................

maafkan aku ye
bukan aku xambil tahu

cuma aku xberkesempatan untuk mengetahuinya
lagipun kawan2 lain xbagitahu pada aku

moga rohnya dicucuri rahmat Allah
dan ditempatkan di tempat orang2 yang soleh...aminnn~
:: cebisan kenangan aku bersama kalian tetap ku abadikan sebagai memori yang terindah ::




















No comments:

Post a Comment