ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Friday, May 20, 2011

atet pale T_T

Assalamualaikum....hye semua... jam dah menunjukkan pukul 12:53pg... tapi mata still xmengantuk, malah kepalaku dah semakin berdenyut2..adoi...macam mana ni??? apa agaknya silap sampai kepala ni buat hal? aku dah tahu kenapa....ni semua gara2 makan coklat sampai xingat dunia...huhuhu T_T


aku teringin nak makan coklat sebab dah lama kot xmakan coklat ni... memang dah lama, so bila teringin, aku beli la..bila dah beli tu, aku makan sampai habis...padahal aku tahu, aku xboleh makan coklat banyak sangat...argghhhhh!!!! sedeynya =(


huhuhu.... selain faktor coklat, aku juga sering stress akhir2 ni...mungkin tu sebabnya aku kerap mengalami migrain ni...xpela. maybe aku perlu banyakkan rehat...dah xmahu fikir yang bukan2 lagi...xnak dah fikir yang sedih2 lagi...ermmm....kepala dah ok ckit, dah xberdenyut2 lagi..hehehe...leganya rasa =))))) okla...mau tidur ni...hope esok bangun dengan hati yang senang, jiwa yang tenang dan senyuman yang ceria (,")

No comments:

Post a Comment