ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Friday, September 23, 2011

:: diriku sedang bercinta ::

Assalamualaikum
ahlan wa sahlan wa marhaban bikum

Alhamdulillah masih lagi ada ruang & waktu
diberi peluang bernafas & menikmati ciptaan Allah
SubhanaAllah Maha Suci yang menciptakan alam ini
dengan rahmat serta kasih sayangNya

:: setelah lama xmengarang sesuatu, tibe2 ada idea yang muncul di kepala ::
:: nak cerita tentang CINTA ::

:: aku kini sedang bercinta ::

:: bercinta dengan SIAPA ::

:: dengan zat yang menciptakanku ::

:: bercinta kerana APA ::

:: kerana Dia yang menjadikanku ::
:: kerana ingin mendapat redhaNya ::

:: kini aku bercinta denganNya ::

:: denganNya aku..... ::
:: belajar mengenal erti SABAR ::
:: belajar erti TAQWA ::
:: belajar mengenal DOSA & PAHALA ::
:: belajar mencari KEKUATAN ::

:: denganNya aku..... ::
:: aku menjumpai TEMAN ::
:: aku beroleh KETENANGAN ::
:: aku rasa SELAMAT & AMAN ::
:: aku mencari KEKASIH yang mencintaiNya ::

:: bahagianya aku ketika bercinta denganNya ::
:: walaupun hakikatnya aku keseorangan ::
:: namun kerana CINTANYA, aku berteman ::

:: marilah sama2 kita mencintaiNya ::
:: kerana hidup kita sememangnya kepunyaanNya ::



No comments:

Post a Comment