ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Tuesday, November 15, 2011

are you ready 4 something you've done?

bila owg mengomen ttg something yg baek utk kita, jgnla kita amek ringan, walhal perkara tu adlh yg terbaek, mungkin skg ni xnampk kebaikannya tapi tunggula satu masa, ianya sangat bernilai

dulu aku ni xmacam aku yang sekarang lerrr, mempunyai personaliti yg aku kira baik la, tapi bila usia meningkat remaja dan kemudian semakin dewasa, aku jadi lain pulak, salah satu sebabnya "persekitaran"

sendiri berubah sendiri tanggung, bila ayh dah perasan anak dia makin lama makin lain dia mula bersuara, tapi aku hormat cara dia tegur, dan sekarang masanya nak pikir apa yang perlu aku buat

mula2 kena pikir step by step, apa yang perlu dilakukan, bermula dari perangai yang semakin entah pape dan kemudian ubah pulak kepada pakaian, yang penting slow2 okay, insyaAllah kalau niat itu baek makanya allah akan beri yang terbaek...aminnn!

doakan ye semua, insyaAllah mahu jadi masyi yang dulu, =)

No comments:

Post a Comment