ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Saturday, October 1, 2011

~pretty hard~

Assalamualaikum,

di waktu yang senggang ni, xsah kalau x bukak blog, teringin nak cerita tapi xda idea.. hmmm,,actually tuan empunya blog baru je baik demam, tadi baru pegi klinik kat kajang... jangan la tanya aku pergi dengan sapa sebab aku pergi sorang je,hehehe... nak cerita pasal klinik kat kajang tu, memang kelakar la.. sebab aku cari punya cari klinik melayu, xda pun, yang banyak aku jumpa klinik gigi...hahaha... bila dah penat jalan, aku pergi makan, then aku bertanya pada akak yang keje kat kedai makan tu... akhirnya aku jumpa jugak klinik melayu kat kajang..hahaha... rupanya senang je nak cari cuma aku je xtahu...hehe =)

dah 3ari aku demam, alhamdulillah sekarang dah ok ckit, kepala dah xpanas tapi tekak still sakit.. korang mesti xsuke kalau sakit pastu korang duk sorang2 xda member kan, ermmm itulah situasi aku sekarang ni, tapi alhmdulillah ayah tiap masa call tanya keadaan aku kat sini.. kadang2 terfikir jugak, kenapa aku masih kat sini? memang salah aku tapi xpelah, ayh kata rezeki masing2, dan mungkin rezeki aku xsampai lagi.. 

seriusly...bukan senang nak jadi aku yang sekarang, mungkin sebab ni aku selalu jatuh sakit.. aku xmau pikir pape selain siapkan keje aku kat sini lepas tu aku mahu balik johor.. pikir pasal "lelaki" pun boleh wat aku giler... kenapa begitu susah aku nak jumpa orang yg betol2 boleh terima aku seadanya... ada yang datang sekadar suka2, ada yang datang sekadar melepaskan batuk di tangga, macam2 la... bila aku ada suke someone, dia pulak xboleh terima aku...kelakar kan... aku berdoa apa sahaja yang terbaik untuk aku.. mungkin "he's on da way and he's getting here in my heart as fast as he can".. 

habis topik tentang "cinta"... alhamdulillah sekarang i'm running to my research,, terlupa pasal penyelia aku yang aku ingatkan dia "garang"..tapi syukur dia sangat2 baik dan sentiasa memberikan aku yang terbaik... chaiyok2!!! hehehe =)

thats all 4 today... i'll share everything in my wonderful life next tyme... no matter what, im still myself..yeaahhhhhh!!!!! =)

No comments:

Post a Comment