ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Saturday, June 9, 2012

selamat hari lahir



Hepi besday to me,
Hepi besday to me,
Hepi besday to myself,
Hepi besday to me.

Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan merasai nikmat Islam, iman dan taqwa. masih lagi diberi peluang mencari dan mengumpulkan sebanyak mungkin pahala dan redha Allah. masih lagi diberi peluang menghirup udara di bumi Allah ini, masih lagi diberi peluang membalas jasa ayah & bonda dan masih lagi diberi kesempatan melalui jalan2 liku menuju Allah yang satu. Syukur alhamdulillah..

Genap sudah usia 24tahun, selama itulah aku diberi kesihatan dan limpahan nikmat yang tak terhingga. Walaupun birthday kali ini tiada apa yang istimewa tapi aku rasa cukup gembira.. macam tahun2 yang lepas, tiada hadiah tapi aku tetap gembira. sekurang2nya orang yang masih mengingati aku, akan mengucapkan selamat hari lahir kepadaku. itu dah cukup buat aku rasa dihargai.

Tapi tiap kali menjelang hari jadi aku, atau selepas hari jadi aku, pasti ada saja ujian yang menimpa. Entahla, mungkin nasib aku berbeza dengan orang lain..tapi aku tetap bersyukur..

Terima kasih kepada semua yang wish tak kira kat FB atau kat mesej.. terima kasih sangat2 khasnya untuk idham sahiron sebab sudi call dan nyanyikan lagu birthday untuk aku.. 

Moga Allah lanjutkan usiaku, agar aku berkesempatan meraih pahala untuk bekalan di sana.. memberikan kesihatan kepadaku untuk gagah melakukan ibadah.. dan semoga Allah sentiasa merahmati aku dan seluruh keluargaku.. Amin.. 

No comments:

Post a Comment