ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Saturday, December 4, 2010

Rutin Hari Ini~~

selamat pagi Malaysia.....!!!moning everyone...!!!

marilah sama2 kite menadah tangan ke hadrat Ilahi..kerana masih lagi diberi peluang bernafas...dan berpeluang melihat cahaya matahari sekali lagi...

bersyukur tidak terhingga kerana masih lagi dalam nikmat Islam,Iman dan Taqwa...

kepada orang yang di luar negara tu...selamat pagi juga....moga perjalanan hidup kalian hari ini lebih diredhai hendaknya...insyaAllah....

hari ini bangun awal..walaupun begitu..subuh aku subuh gajah..kenapa aku cakap macam tu???sebab solat nak kul7..hehehe...

then,,,,melihat kawan2ku bersiap ingin ke tempat kerja..hari ini hari terakhir mereka bekerja sebagai pembantu pengawas peperiksaan di USIM...

kawanku lagi sorang tengah bersiap juga...paper last sebelum tamatnya peperiksaan..gud luck ye finas...

aku sempat menyediakan sarapan untuk diorang..makan roti ngn jem je..hehehe...kemudian mereka hilang dari pandangan mata...

aku terus ke bilik air dan membasuh baju...kemudian mengemas bilik yang aku rasa sangat bersepah..hehe..nama je anak dara tapi faham2 jela..anak dara xcukup bulan...hehe..

lepas tu mandi dan siap2 untuk solat dhuha....aku mula mengamalkannya waktu umurku 16thn...sekarang ni..kalau aku free barulah aku melakukannya...

selesai berdoa..aku mula mengadap notebook ku...

dan pagi2 ni...alhamdulillah...aku selesai melaksanakan urusanku dengan baik...moga Allah sentiasa memberi aku peluang untuk menjadi lebih baik...ibarat kata mutiara..."hari ini lebih baik dari semalam.. dan esok lebih baik dari hari ini"..insyaAllah...renung2kan dan selamat beramal =)

No comments:

Post a Comment