ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Saturday, March 12, 2011

leganya dapat tolong orang

assalamualaikum semua,

Jam menunjukkan pukul2pg, aku terlalu mengantuk, tapi tahan je mata ni, baru je lepas call my honey, lega dapat dengar suara dia & dapat berbual dengan dia walaupun sekejap. dia sekarang berada kat PULAU TIOMAN, sampai ari isnin then terus balik ke terengganu. 

Aku kat bilik kak nana ni, terbaring seseorang di katil kak nana iaitu SYAHIDA, dia ni junior masa kat smakj, KAMARUL AKMAL ni dak kelas aku masa form4, so dia minta tolong aku tumpangkan syahida ni. senang citer, syahida ni awek dia..hehe

xpelik ke?kenapa aku tumpangkan dia kat bilik kak nana, bukan bilik aku????

bilik aku banjir la, sebab tu xnak dia tido kat bilik aku, aku xnak dia xselesa nanti. hehe, jangan salah sangka plak ye, bukan kedekut ke ape ke. tapi cuma nak kan dia selesa. lega dapat tolong dia walaupun sebelum kehadirannya, aku menghadapi masalah iaitu mencari kenderaan untuk menjemputnya di KTM, UKM. tapi alhamdulillah, semuanya dah selesai. minta maaf kepada  HAZMAN JAMIN, WAHID & FAUZI MUHADIR. jasa kalian dihargai.

k la, ni je citer untuk hari ini. aku dah mengantuk sangat ni. huhuhu.. selamat malam semua~

No comments:

Post a Comment