ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Thursday, March 3, 2011

masyi xtido lg?????????

tajuk entry ni sebenarnye nak tanya ke nak marah ek???
sape leh jawab????

ermmm,,,
jawapannya ::

aku wat 1tanda tanya ke atas diri sendiri,
xpasti la marah ke ape ke,
tapi rasa sedih la jugak sebab xdapat nak tido,

teringat tyme sek men,
masa tu kat asrama,
kalau malam tu tertido kat lantai mesti aku sedih sangat,
sbb aku xdapat tdo atas katil,
atas katil kan best,
baru la terasa nikmat tido tu,,hahaha

bila dah besar ni,
langsung xjaga tido,
hmmmm....

mlm ni aku bersengkang mata lagi,
hanya kerana 1citer korea,

"MY GIRL"


ini lah citer yg buat aku xtdo semalaman,
ish3, terukkan,
padahal aku dah pernah tgk citer ni,
urm,,pape pun aku suke sgt2 citer ni,
alamak!!
jam dah menunjukkan jam 5pagi,
adakah aku perlu tdo atau tunggu lepas subuh je???

rasa2 nak baring jela,
xnak tido, lgipun perutku dah berlagu riang ni,
aduyai!!!!!
laparnyer,,,,

.....ngee....




No comments:

Post a Comment