ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Wednesday, March 2, 2011

sebelum terlupa~sanctum

ari ahad yg lepas aku keluar dengan kak nana, tn adam & tn azli,
then kitorang lepak alamanda,
 
sempat la tgk 1 movie ni,
tajuknye "SANCTUM"

nak citer ckit tentang sinopsis cite ni,

movie ni mengisahkan 1group yg sedang menjalankan kajian terhadap sebuah gua,
memang besar gua tu,


ni la gua nyer,
dari pandangan atas,


ni plak gambar diorang dari dalam gua tu,
diorang kne menyelam untuk mencari laluan ke laut,
penyelam2 tu semua mantap2 la jugak,

tapi yg sedey nyer ada berlaku ribut taufan,
jadi air mula masuk kat gua tu,

jalan masuk tertimbus,
ramai yg mati,
memang sedih la bagi aku,

then yg selamat just sorang je,
anak kepada penyelam yang mantap tu,


apa2 pun, aku enjoy tgk movie ni,
nanti leh la korang tgk jgk ye,
sila2,,hehehehe

No comments:

Post a Comment