ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Sunday, January 15, 2012

blogku.. apa sudah jadi?


Arrgghhh hari ni rasa nak mengamuk je, gara-gara blog ni darah aku naik ke kepala.. siapa perasan blog aku dah lain? Eeeeee...benci la, usik sikit terus hilang, kecik ati dengan blog ni.. =(

Penat je aku buat macam2 bagi cantik, tetibe hilang dengan sekelip mata. dahla tu aku bukan geti pun nak adjust bagi elok semula. makin aku adjust makin teruk pulak aku tengok...

Tension2.. hmmm xpela nak buat macam mana.. dah nasib.. header yang aku buat ni pun rasa macam entah pape. saje je sebenarnya nak test buat guna adobe photoshop.. geti la sikit,,, itu pun atas tunjuk ajar sifu NADIA...hehehe,, terima kasih ye..

Lepas ni malas nak usik lagi... cau cin cau (kata2 stap mujari) kihkihkih (,")

No comments:

Post a Comment