ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Monday, July 2, 2012

pilu!



Astagfirullah....mohonlah keampunan selagi nyawa di kandung badan..

Hari ini mata kecil aku menangis, merah sangat.. aku xsangka, mesej adik aku bakal mengundang sedih, entah apa yang adik aku cakap sampai aku rasa terlalu sedih.. tak berhenti air mata ini mengalir..aku lari ke toilet, makin laju air mata ni mengalir.. aku menangis sepuasnya..


Aku keliru.. sangat keliru... maafkanlah aku..mungkin aku pentingkan diri sendiri.. lupa apa yang wajib aku buat.. aku cuma nak bagitahu dia, bila kita buat sesuatu perkara yang kita TAK NAK buat tapi dalam masa yang sama kita TERPAKSA jugak buat, Allah je tahu betapa sukarnya untuk melakukannya. 

Mudahnya mata ni menangis hari ni...tengah menaip pn masih lagi mengalir laju... maafkan aku mata, aku dah banyak membazir.. =)

No comments:

Post a Comment