ORANG YANG TIDAK PERNAH DIBAKAR PANAS MENTARI, MUSTAHIL MENGHARGAI RIMBUN BERTEDUH.. :)

Monday, April 30, 2012

about myself



Hai.. lama rasanya xpost kat blog ni, kalau bukak pun jengah kejap je.. nak cerita sikit pasal weekend yang lepas, aku pegi jenjalan kat terengganu.. well, bukan sesaja jalan tapi pegi weeding KHAIRUNNISA & HAFFIZAN kat dungun.. so far memang seronok la,, cume kepenatan yang amat..huhu..

Pasal weeding nisa ni tunggu la entry yang akan datang sebab gambar masih xda lagi..ada pada salwa..xbest la kalo tak tunjukkan gambar..hehe. So, sekarang nak citer about myself.. xtahu la kenapa sejak 2menjak ni rasa lain.. selalu rasa nak pitam.. berpusing2 penglihatan aku ni.. dan paling aku rasa sedih bila aku ketawa dada aku belah kiri mesti sakit.. sampai aku pikir lepas ni dah tak boleh gelak dah..huhuhu.. 

Tekak ni rasa loya je.. huhu.. nak kata lapar, perut penuh je.. kadang2 tengah makan pun rasa nak muntah, tapi pakse je makan.. dan lepas makan terpaksa muntah balik makanan tu.. teringat masa jaga mak kat HSI dulu.. tengah makan dengan abah terasa nak muntah.. lepas makan je aku muntahkan semuanya.. dan sangat terkejut bila yang keluar bukan makanan tapi buih2 apa entah...ngeri kottt.. lepas tu baru kuar makanan..huhuhu.. sejak tu lah aku selalu mengalami loya ni..tak tahu apa sebabnya..

Hmmmm... takut la... kena jaga makan dari sekarang , takut jugak kalau ada pape..huhuh.. hope xda ape la.. =(


No comments:

Post a Comment